Kelemenbandi 300 sör

Támogasd kelemenbandit!

Nem vagyok celeb

Ti mondtátok

Címkefelhő

120km (1) 4meghívó (1) 8bit (1) ajovoemlekei (1) ákos (2) amazon.com (1) apps (1) az (1) bam (1) banner (1) bbence (1) belga (1) bicikli (3) billentyűzet (1) blog (1) bloghu (1) breaking (1) búcsúdal (1) budapest (2) chromeframe (1) co2 (1) csirip (1) csiripest (1) debrecen (3) demszkykaró (1) design (1) deszka (1) developers (1) domain (1) down (1) ebook (1) értelmiség (1) évarca (1) ezerfele (1) facebook (1) feedburner (1) fejlesztés (1) feleslegesgooglewaveinvite (1) fényszmájli (1) free (1) geek (1) google (1) googlereader (1) googlewave (4) gugliwave (4) h1n1 (2) hero (1) honosítás (1) hotspot (1) htc (1) hüye (1) igazi (1) index (1) intel (1) it (1) k2 (1) k2hungarian (1) karácsony (2) karácsony2009 (1) kelemenbandi (1) kisorsolva (2) könyvolvasó (1) koppenhága (1) közösség (2) legó (1) légy (1) lifemedia (1) like (1) litepost (1) magánvélemény (1) magicplaza (1) magyartweet (1) meghívó (3) mercedes (1) miro (1) mobilsite (1) motor (1) mozijunkie (1) napifriss (1) napivideó (1) napizene (3) ne (1) netsecure (1) nhh (1) okt23 (1) onmobil (1) ötletbörze (1) parkolás (1) pda (1) pdatech (1) pince (1) plastik (1) pólóbolt (1) pólóstore (1) project (1) rymdreglage (1) schumacher (1) sp (1) spam (2) spammer (2) startup (1) szakdolgozat (1) tél2009 (1) tesztinvájt (1) tetszik! (3) turulcsirip (1) twitter (2) t mobile (2) ügyfélkapu (1) új (1) unklebob (1) válság (1) vélemény (1) vimeo (1) vírusmarketing (1) vodafone (1) wave (4) webapp (1) wifi (1) win7 (2) xbox (1) xp (1) yamm (1) youtube (2)

Kategóriák

Impresszum

Life.Media - Minden jog fenntartva. A sablont a GrundMedia Labs birizgálta át

könyv, kávé, csipsz, "jólmegmondás", it, web, fotó

2009.11.10. 20:40 kovacsdanielakos

Mi ez?

Kovács Dániel (Ákos) vagyok ez pedig itt a life.media. Szabadúszó webdesigner, coder, bétateszter és fotóriporter. Az interneten 5 éve fordulok meg szinte mindennap, eleinte csak böngésztem, de pár éve már fejlesztek is. Nyáron az uniwebnél bütyköltem webet, mostanában magán szférában dolgozom. 2008-tól bekapcsolódtam a twitter áramlásába, van neves facebook accom is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Benne voltam egy ideig a popszakmában is, ezeket az együtteseket menedzseltem:Grund, Idea Implant, sCoolPhoto, K-Zaj, de mára meguntam.

2009-től hivatalosan is fotóriporter vagyok, miután elvégeztem a Bálint György Újságíró Akadémia fotóriporter képzését. Közben pedig lehúztam egy évet a Hajdú-Bihari Naplónál gyakornokként. Fotóztam bmv.hu-nak, a pulzar.hu-nak, az antroposnak is. Jelenleg a FotóStaff keretén belül rendezvény és portfolió fotózunk. Publikálok a Naplóban, de jelent már meg fotóm az Indexen is.

Ha szeretnéd velem felvenni a kapcsolatot, vagy esetleg egy fotót szeretnél magadról (debreceniek előnyben) küldj egy mailt ide:

kova@gmail.com

Kattintás a 3 pontra, vagy ide

online névjegy itt

CV itt

Webes alkalmazások, online kommunikáció: GrundMedia.eu

ide írogatok jobbnál jobb cikkeket: Webezz.eu

itt fotózom: http://www.fotostaff.info

vagy csiripelj rám twitteren: @kovacsdaniel

vagy jelölj ismerősnek facebookon: /kovacs.daniel.akos

általában ezzel a nickkel tevékenykedem: kovacsdaniel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsdaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr711516425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása